Ga naar inhoud

heb problemen met outlook 2007 alsook met Outlook Espress 6


anoniem

Aanbevolen berichten

eerst even wat duidelijkheid in de chaos geven: - gaat het om 1 pc of meer? - post ontvangen outlook2007 lukt niet: kan een downperiode zijn bij de provider ("klant" van me had dat zojuist nog bij hccnet), dus al eens opnieuw opgestart na een tijdje? bij de ene opstart loopt oe6 vast en na een andere opstart niet....? loopt de pc vast of oe6, en hoe uit zich dat dan, en wat kan je dan nog op die pc?
Link naar reactie
[quote:95901df5d1="derkdejong"]eerst even wat duidelijkheid in de chaos geven: - gaat het om 1 pc of meer? - post ontvangen outlook2007 lukt niet: kan een downperiode zijn bij de provider ("klant" van me had dat zojuist nog bij hccnet), dus al eens opnieuw opgestart na een tijdje? bij de ene opstart loopt oe6 vast en na een andere opstart niet....? loopt de pc vast of oe6, en hoe uit zich dat dan, en wat kan je dan nog op die pc?[/quote:95901df5d1] [color=darkblue:95901df5d1][b:95901df5d1]Met Outlook krijg ik geen foutmelding. Ik kan alleen maar berichten verzenden maar niet ontvangen. De verzonden berichten komen toe op outlook Expresse 6 op de zelfde PC of op de laptop Win7 Live mail Voor outlook Express 6 krijg ik de volgende melding in het logboek: "Vastgelopen toepassing msmin versie 6.0 2900 2180 vastgeloopen module hungapp" Ter informatie :ik installeerde explore 8 een week geleden. Mvg[/b:95901df5d1][/color:95901df5d1]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...