anoniem Geplaatst: 11 november 2008 Delen Geplaatst: 11 november 2008 Hallo, Ik heb een vreemde ontdekking gedaan in Outlook 2007...Ik kan "ineens" geen mails meer sturen naar mijn eigen e-mailadres of werkadres. Dat heeft altijd wel gekund.....Ik heb mijn smtp- en pop servers gecheckt en die werken ok. Als ik vanuit mijn Outlook account een berichtje naar mijn eigen mailadres probeer te sturen, duurt het erg lang voordat ie verstuurd is en daarna komt er in de Inbox een bericht met onderstaande tekst: Your message did not reach some or all of the intended recipients. Subject: test Sent: 11-11-2008 22:23 The following recipient(s) cannot be reached: naam (naam@xxx.nl) on 11-11-2008 22:23 550 5.1.2 Recipient rejected. Het adres bevat geen fouten..Dit probleem doet zich voor bij al mijn andere mail accounts...Mails naar anderen versturen gaat wel goed.Iemand een idee wat hiervan de oorzaak kan zijn? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2008 de ´fout´ zit ´m niet in outlook, maar bij je provider. anders zou je namelijk niet deze foutmelding krijgen. die verschillende eigen accounts, waar je het over hebt, zijn die allemaal bij dezelfde provider? zo ja, dan weet je zeker dat je eens met de helpdesk moet bellen.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2008 Kijk voor alle zekerheid in de waarschijnlijk wel aanwezige rubriek "geblokkeerde afzenders"; soms komt een adres daar raadselachtig in terecht en het zou dat van jezelf kunnen zijn .... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2008 Beste mensen, Bedankt voor de suggesties...Ik kon zelf geen oorzaak vinden, maar sinds vandaag is het probleem verdwenen en kan ik weer naar hartelust mailtjes versturen... Ik vermoed dat het probleem veroorzaakt werd bij mijn provider KPN (smtp.kpnplanet.nl)..... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen