Ga naar inhoud

ondersteuning office 2003?


anoniem

Aanbevolen berichten

Niet dat ik van de redactie ben, maar voor mij is het simpel. Niet van elke software wordt gemeld wanneer er een nieuwe versie is en/of wanneer een oude versie niet meer ondersteund wordt. Windows is een besturingssysteem en kritisch voor het functioneren van een PC. Dito iOS, Linux, enz. Daarvoor is aandacht. Maar Office is een pakket zoals zovelen (LibreOffice, OpenOffice, GoogleDocs) en allesbehalve essentieel. Outlook kent bijv. ook voldoende alternatieven. De 2003 editie is inmiddels vervangen door 2007, 2010, 2013 en 2013/365. Ikzelf zit ook niet te wachten op uitvoerige berichten over jarenoude versies van PhotoShop, CorelDraw, CCleaner, DVDprofiler, Infanview, Norton, McAfee, VideoLan, en ga zo maar verder. Ik begrijp dat je een probleem ziet, maar er zijn zat alternatieven, inbegrepen goede en gratis. Zie bij voorbeeld de informatie op http://alternativeto.net/ .
Link naar reactie
Tja, waar mensen werken, worden soms foutjes gemaakt, niemand is onfeilbaar, Die Windows XP afschaffing kwestie, slokte alle (media) aandacht op. waardoor nieuws over Office 2003 afschaffing een beetje onder gesneeuwd raakte. En ongewild op de (media) plank bleef liggen, en nadat de storm van ongenoegen over XP afschaffing was overgewaaid, de stopzetting van office 2003, alsnog als een soort mosterd na de maaltijd bekend werd gemaakt. Maar de emotie, en verontwaardiging over de afschaffing van XP overheerst blijkbaar nog meer, dan de afschaffing van Office 2003.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...