Ga naar inhoud

MSN Messenger 7.00777 inlog problemen


anoniem

Aanbevolen berichten

Hi all, Heb inlogproblemen met MSN messenger 7.0.0777 hij geeft wel aan dat er email zijn in pop up, maar kom niet of zeer moeizaam online, soms geeft deze aan dat hij geen gesprek kan maken met een contactpersoon, terwijl ik niet online ben! Eerder stuyurde hij de email (hotmail) link door naar mijn Outlook. Iemand een idee of oplossing? :o
Link naar reactie
[quote:914ec39cf0="Pleunski"]Hi all, Heb inlogproblemen met MSN messenger 7.0.0777 hij geeft wel aan dat er email zijn in pop up, maar kom niet of zeer moeizaam online, soms geeft deze aan dat hij geen gesprek kan maken met een contactpersoon, terwijl ik niet online ben! Eerder stuyurde hij de email (hotmail) link door naar mijn Outlook. Iemand een idee of oplossing? :o[/quote:914ec39cf0] Dus jou probleem is dat je niet altijd even goed kan inloggen? De e-mail in het venster Vandaag kun je wel lezen? En als je offline bent krijg je een melding van MSN dat-tie geen gesprek kan maken? En je e-mail je behoort te ontvangen op je hotmailadres krijg je binnen op Outlook? Begrijp ik het allemaal goed?
Link naar reactie
Internet werkt verder probleemloos? Nooit problemen met dat de verbinding wegvalt? Wat voor internet heb je? Welke Windows heb je? XP? Zorg dat je van je Windows versie alle updates hebt. Gebruik je een router toevallig? Download en installeer dan de nieuwste firmware. Gebruik je nog softwarematige firewalls? Sluit deze dan ff, en test of het dan wel werkt. Wat betreft je e-mail probleem, zou het kunnen zijn dat je in je profiel jouw outlook e-mailadres hebt opgegeven? Pas dan je profiel aan, verwijder daar je adres (Open MSN 7, ga naar Opties-> Persoonlijke gegevens-> Bewerken)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...