Ga naar inhoud

.net ipv msn 6.1


Aanbevolen berichten

Hallo sinds kort heb ik het volgende probleem:Als ik mijzelf NIET aanmeld voor msn messenger 6.1(die ik altijd gebruik)Word ik wel automatisch aangemeld op een andere messenger( .NET (?)) Ik heb bij config/software gekeken en daar staat msn 6.1, en msn invoegtoepassing voor windows messenger,kan dit de boosdoener zijn??En kan ik deze dus gewoon verwijderen? Het vreemde is overigens ook nog dat ik msn 6.1 dus in princiepe elke dag gebruik,maar dat er bij de laatst gebruikte datum iets in maart staat... Alvast bedankt!
Link naar reactie
Bedankt voor de reacties,maar ik wil msn niet verwijderen.... Dus nogmaals: sinds kort heb ik het volgende probleem:Als ik mijzelf NIET aanmeld voor msn messenger 6.1(die ik altijd gebruik)Word ik wel automatisch aangemeld op een andere messenger( .NET (?)) Ik heb bij config/software gekeken en daar staat msn 6.1, en msn invoegtoepassing voor windows messenger,kan dit de boosdoener zijn??En kan ik deze dus gewoon verwijderen? Het vreemde is overigens ook nog dat ik msn 6.1 dus in princiepe elke dag gebruik,maar dat er bij de laatst gebruikte datum iets in maart staat... Allvast bedankt weer! gr jarnos
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...