Ga naar inhoud

MP3 songtekst verdwijnt met kopieëren


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb mediaspeler 9. Heb pas ontdekt dat ik met mp3 ook songteksten kan invoegen. Nu wil ik ze echter op een andere plek zetten. Maar op de nieuwe locatie zijn de teksten weg. :cry: Ik dacht dat de tekst in de mp3 werd opgeslagen. Als ik nu een mp3 zou sturen naar iemand heeft hij de tekst dus ook niet. Is er een manier om dit toch te doen? Heb Windows XP mer SP 1
Link naar reactie
Hmm, ik heb dat nog nooit geprobeerd, maar ik denk dat dat een mogelijkheid is van Windows Media Player en niet van MP3 ID3 tags. Waarschijnlijk slaat Media Player je ingevoerde songtekst lokaal op in een bestandje en wordt ie niet opgeslagen in het mp3tje. Media Player koppelt dan het juiste mp3tje aan de juiste songtekst uit dat bestand. Ik denk dus dat je er weinig aan kunt doen. Of je moet dat songtekstbestandje op je schijf vinden en die meesturen. maarja, nogmaals, ik heb hier geen ervaring mee. Ik weet dus ook niet zeker of dit zo is, al denk ik wel dat ik redelijk in de richting zit ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...