Ga naar inhoud

Norton Updaten lukt niet meer


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Als ik update probeer uit te voeren op Norton Antivirus 2004, dan krijg ik de volgende foutmelding: [color=darkblue:d60fc1aa7f]LU1821: LU1821: This update failed because it tried to overwrite a file that was in use. Close all of your Symantec applications and run LiveUpdate again. Click here for more information on this error[/color:d60fc1aa7f] Als ik dan klik, zoals daar staat, dan kom ik de site bij de volgende fout: Message: "LU1823: LiveUpdate is already running . . . Please wait for this LiveUpdate session to . . . " Dus ga ik zoeken naar die andere fout, de LU1821. Als ik daar ben, staat er dat ik als administrator moet zijn ingelogd (ben ik ook, dus dat is het niet) en anders een bestandje moet deleten, nl. Luinsdll.dll en dan lusetup.exe uitvoeren (te vinden onder de downloads) Dit heb ik allemaal gedaan. Opnieuw opgestart...even gewacht....Norton opgestart en toen weer updaten, om te kijken of ie het doen, maar nee hoor. Weer dezelfde fout. Weten jullie wat ik moet doen? Alvast bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...