Ga naar inhoud

Outlook express 6 fout


anoniem

Aanbevolen berichten

Draai Xp met meerdere accounts. Na de optie bestanden overzetten gebruikt te hebben. Kan ik in 1 account outlook express niet gebruiken. Krijg de melding : Kan het adresboek niet laden.Outlook express is onjuist geconfigureerd. Voer de instalatie opnieuw uit. IE verwijdert en update van IE er overheen hielp alle twee niets. Bij info van Outlook express zag ik dat er twee bestanden met versie onbekend waren wab32.dll en wab32res.dll. De goede versie staat er wel, maar wordt niet herkend. Weet iemand een oplossing? Anders maak ik wel een nieuwe account aan. met vriendelijke groet John
Link naar reactie
Heb gekeken op de site die je geadviseerd had. Maar daar gaat het over 95 en 98 maar niet XP. Zie in configuratie ook geen outlook geinstaleerd. Is er een mogelijkheid om dat los te instaleren? Dacht dat het met de instalatie van IE meekwam. Vanaf CD-rom krijg ik geen outlook niet te zien, om te instaleren. Bedankt voor het meedenken :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...