Ga naar inhoud

Kan Norton 2004 Pro niet meer installeren...


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een weekje geleden Windows XP opnieuw moeten installeren. Daarna deden enkele programma's het niet meer (logisch natuurlijk...), deze heb ik dus geuninstalleerd... (waaronder Norton) En ik bedenk met net dat het wel handig is om Norton er weer op te zetten. Dus ik aan de gang: Krijg ik na enkele minuten deze error: [img:02404c591b]http://members.lycos.nl/ibtest/norton_error.jpg[/img:02404c591b] Ik heb dus geen flauw idee wat ik hieraan zou kunnen doen... Iemand suggesties? (ik heb het 3x geprobeerd, en kreeg elke keer die error...) [b:02404c591b]Alvast Bedankt![/b:02404c591b]
Link naar reactie
heb je al geprobeerd om eerst met ctrl/alt/del alle active norton onderdelen uit te schakelen. en dan proberen te verwijderen. het is namelijk zo dat als een progamma active is het niet te verwijderen is. even wat anders,kun je mij vertellen hoe je dat doet het selecteren van je foutmelding en dan in het forum plaatsen. soms heb ik ook wel dingen die ik op deze manier wil laten zien,maar krijg het niet voor elkaar. alvast bedankt. en sukses.
Link naar reactie
[url=http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.nsf/5e19e84a28547fe188256d4e006aaa95/0a94e28a4b1e15f788256d9e0079e853?OpenDocument&prod=Norton%20AntiVirus&ver=2004%20Professional%20Edition&src=sg&pcode=nav&svy=&csm=no]Error: "Norton Antivirus 2004 installation has failed. Do you want to try to install again?"[/url] Een plaatje direct op het forum plaatsen gaat niet. Je zal het plaatje eerst op een website (bijv. eigen Homepage) moeten plaatsen. Daarna link je ernaar toe.
Link naar reactie
Tjonge tjonge tjonge, waarom kopen mensen nog die bagger. Het is toch niet normaal dat als je een antivirus pakket wilt installeren en dan op deze problemen stuit. Ben gewoon verstandig en schaf nod32 aan. Nod32 geeft nooit problemen en doet zijn werk ook nog een beter. www.nod32.com Ga dus na de winkel terug en vraag je geld terug, of heeft symantec nog steeds dat je binnen 60 dagen je geld via symantec zelf terug kunt krijgen?
Link naar reactie
om zo´n foutmelding elders zichtbaar te maken moet je werken met alt-printscreen (als het venster actief is) en dan plakken in bijv. paint. makkelijker is een screencaptureprogram: je drukt op een sneltoets, maakt een schermuitsnede (welke je maar wilt) en het wordt als plaatje (bmp of jpg) automatisch opgeslagen, als het goed is met dóórnummering. zelf gebruik ik wisdom screenhunter. ik kan niet zonder...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...