Ga naar inhoud

Word bestand abnormale grootte


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik gebruik Word 2000 en het valt mij op dat ik een bepaald document van 2 pagina's heb wat maar liefst 3,2 Mb is. Het document bevat een paar plaatjes maar daar ligt het niet aan. Verder geen speciale opmaak o.i.d. In Miicrosoft Publisher heb ik iets soortgelijks, naar verhouding een te groot bestand voor wat je zou verwachten. Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn?
Link naar reactie
Caching van UndoInformatie. Verwijder je een plaatje dan is het wel visueel weg, maar in het document is het onverminderd aanwezig, zelfs nog aangevuld met extra informatie zoals wanneer het was verwijderd, waar het stond, hoe het was ingevoegd, etcetera. Wil je die informatie kwijt, open dan het document EN een leeg document en kopieer alles (Ctrl+A) naar het nieuwe, lege document, Ctrl+V. Verder werkt die Undo-caching als de post op het bureauv an Guust Flater. Komt er links iets bij, schuift er rechts iets van de tafel. Je zou dus ook theorietisch een x aantal keren maar 1 letter kunnen verwijderen enzo, maar het is ongewis hoe vaak je dat dan moet doen. Volgens mij clearen nieuwere versies van Word, XP en 2003, de informatie ook als je bij Opslaan ALs kiest voor het zonder persoonlijke informatie opslaan van een document. Zit bij Opslaan Als > Opties. groetjes Edmond
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...