Ga naar inhoud

CD'S invoeren


anoniem

Aanbevolen berichten

[color=red:1caecbc9ab][/color:1caecbc9ab] Al jaren geleden ben ik ooit eens begonnen met Davilex Music 98 om al mijn cd's op te slaan . Het was en heel werk omdat alles nog met de hand moest worden ingevoerd maar oke Tegenwoordig maak ik alleen nog maar mp3 cd's Nu kan ik deze niet bij Davi Music invoeren Ik heb al vele programma's en euro's uitegeven om een ander programma te zoeken Wat ik wil hebben is en NEDERLANDS programma waarin ik zowel mijn audiocd's als mijn mp3 cd's in kan voeren en als ik dan iets wil weten bv wat ik van die artiest heb of welke nummers ik allemal heb met een bepaalde titel ik het in en keer kan zien en op welke cd het staat ik heb ook al mijn cd's en apart nummer gegeven Of is het mogelijk dat er iemandis die mij kan vertellen of het WEL mogelijk is om de mp3 cd's in davi music in te voeren alhoewel ik liever een programma heb wat met en cddg werkt Bij voorbaat dank Frans
Link naar reactie
[quote:5abe55c0a4="pdexie"]Ik zelf gebruik sinds kort Music Label 2004. Het allerbeste programma wat ik op dit gebied ben tegen gekomen. Ook in het Nederlands http://www.codeaero.com/ Het kost 39.95 dollar. Je kunt het programma 14 dagen gratis gebruiken. Echt je wil niks anders meer!! Alles wat jij wil kan met dat programma[/quote:5abe55c0a4] Hoi ik heb je programma gelijk gedownload en een en ander geprobeerd ziet er inderaad goed uit op een dingeteje na Aangezien ik nu al zoeen 400 audio-cd's heb en zoeen kleine 200 mp3-cd's wil ik mijn mp3 lijst zo klein mogelijk houden Dus wil ik mijn cd die bv FULL ALBUMS 1 heet er in 1 keer opzetten Dus als naam Full Albums en dan daaronder als een soort sub meneu die 12 of 14 cd's die erop staan Is dat ook mogelijk? ik kreeg het niet voor mekaar Groetjes Frans
Link naar reactie
Ik weet niet of je dit bedoelt, maar ga naar extra dan naar opties en dan naar diversen. Haal het vinkje weg bij laat meerdere discs in hetzelfde album als een album zien. Ga dan weer naar extra en klik op totaal beeld. En het is een goed programma he? ik heb in 1 dag mijn 500 cd's gescand en moet alleen nog een paar hoesjes scannen.
Link naar reactie
hey hallo daar is ik weer ik kom er niet helemaal uit gewone cd's gaat maar nu mijn mp3-cd's Ik wil dus dat die erop komen als 12 of 14 cd's gewoon onder de naam van de artiest en dan de nummers nu staan ze erop maar dan alleen qua nummer even een voorbeeld" cd naam: FULLALBUMS 1 daaronder :cd 1(+ naam album en naam zanger of artiesten) cd 2(+ naam album en naam zanger of artiesten) cd 3 enz. Ik hoop dat je het begrijpt Frans
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...