Ga naar inhoud

wachtwoord Outlook wordt niet onthouden in Windows XP


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb kortgeleden een nieuwe notebook (Acer) aangeschaft met Windows XP Home. Nu heb ik een probleem met het e-mail wachtwoord. Dat is hetzelfde wachtwoord als bij het inloggen op de server van de provider. Nu kan XP blijkbaar wel het wachtwoord voor het inloggen op de server onthouden maar niet van E-mail. Elke keer bij opstarten van de E-mail moet ik alsnog het wachtwoord intikken. In het betreffende veld staat onthouden wel aangevinkt maar is grijs ipv zwart. Ga ik daarna naar de eigenschappen van het betreffende mail-account dan is onder het tabblad server het wachtwoordveld weer leeg maar staat onthouden nog aangevinkt. Vul ik het wachtwoord opnieuw in en druk op toepassen en OK, dan is het daarna toch weer verdwenen. Ik heb op de notebook administratorrechten. Daar kan het dus niet aan liggen. Kan iemand mij hier een oplossing voor geven? Microsoft wil geen ondersteuning geven omdat het een meegeleverde versie van XP is en geen los aangekochte versie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...