Ga naar inhoud

Office XP en Outlook


anoniem

Aanbevolen berichten

Ok bedankt, probleem is alleen dat ik outlook niet van de XP office cd krijg. Als ik via configuratiescherm ga, en dan Office XP wil wijzigen, dus outlook toevoegen staat er een rode kruis door dat hij niet beschikbaar is. Moet ik dus eerst alles eraf gooien en dan opnieuw installeren? Of komt dat omdat er nog een email account in outlook express zit?
Link naar reactie
Dat rode kruis, geldt voor de huidige situatie. Die wil je wijzigen, je wilt Outlook immers installeren, dus klik erop en kies de juiste andere instelling: Alle onderdelen vanaf deze computer, ofzoiets. Verder zou ik niet het OExpress account enzo weggooien. Gewoon Outlook installeren en dan starten. Die ziet dan zelf dat OExpress de standaard mailer is en er komt een wizard om de instellingen van OExpress over te nemen. Doorloop die en je hebt Outlook meteen goed geconfigureerd. Daarna OExpress starten en dan het account pas verwijderen. groetjes Edmond
Link naar reactie
Heeft helemaal niets met je e-mailaccount te maken. Die kun je rustig in Outlook Expresse laten staan. Als je problemen ondervindt. Office verwijderen en opnieuw installeren. zodra je outlook opstart na de installatie vraagt ie wel of dat je standaard e-mailprogramma moet worden. Je zegt dan uiteraard 'ja'. Vervolgns vraagt ie of ie alle e-mails uit OE moet importeren, en eventueel ook je contactpersonen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...