Ga naar inhoud

Outlook express helemaal leeg


anoniem

Aanbevolen berichten

als eerste eens opnieuw opstarten als dat niet helpt kijken waar de bestanden worden opgeslagen. Staat onder Extra --> opties --> onderhoud --> optie archiefmap. Controleer dan of die bestanden er nog staan. je kunt ook via bestanden zoeken op *.dbx gaan zoeken, misschien is de instelling van de archiefmap niet correct meer. Als je in XP werkt kun je ook nog controleren of je er wel onder de juiste gebruikersnaam in zit.
Link naar reactie
ik heb alles nagekeken maar ik kan met zoeken alleen mappen vinden met een stadaard grootte (59 kb volgens mij), dus die zijn leeg, ze zijn allemaal vandaag voor het laatst geweizigd. De instellingen van outlook zijn ook alemaal goed ingesteld. De gebruiker is ook goed.... :( :-? weet je toevallig nog meer? in elk geval bedankt
Link naar reactie
ziet er niet zo best uit dan :( Ik vrees dat je die mail wel kunt vergeten. Als er dbx is die wat groter is ziet het er naar uit dat je alles kwijt bent. Enige dat je dan vrees ik kunt doen is in het vervolg die bestanden nu en dan backuppen. Zouden de mappen verwijderd zijn, dan had je nog wat kunnen doen met een undelete tool, mar dat gaat nu niet. Een heel klein kansje zit in de herstelpunten als je met XP werkt. Ik weet niet of daarin ook de mail wordt opgeslagen, want ik heb nog nooit een herstelpunt gebruikt, maar je kunt het eens proberen. Dat zit onder prgramma's --> bureau accesoires --> systeemwerkset --> systeemherstel. Laat dan ook even weten of het geholpen heeft
Link naar reactie
Undelete werkt inderdaad niet, het bestand is immers niet weg, alleen leeg. Misschien kleine troost, maar je bent niet de eerste die zijn backup nodig is voor hij is gemaakt. Ben zelf tijdje geleden begonnen met cobian. Dan hef je er alleen maar aan te denken je pc aan te laten. Dan schiet het er niet zo makkelijk bij in.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...