Ga naar inhoud

Goed P2P proggie


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik gebruik nu K-lite, maar ik vindt het niet echt geweldig werken. Het barst van de corrupte bestanden, en virussen. Dus ik vraag me af of er nog goede alternatieven zijn. Een p2p programma zonder spyware en waarmee je niet te veel rommel binnen haalt, zoals dingen die niet werken, muziek met ruis, virussen e.d. Het programma zelf moet ook goed werken en snel zijn met downloaden. En als het ff kan in het Nederlands. 8) Als iemand wat weet, laat het me weten, alvast bedankt.
Link naar reactie
[quote:5c2c9e438f="SkyWarrior"]Ik gebruik nu K-lite, maar ik vindt het niet echt geweldig werken. Het barst van de corrupte bestanden, en virussen. Dus ik vraag me af of er nog goede alternatieven zijn. Een p2p programma zonder spyware en waarmee je niet te veel rommel binnen haalt, zoals dingen die niet werken, muziek met ruis, virussen e.d. Het programma zelf moet ook goed werken en snel zijn met downloaden. En als het ff kan in het Nederlands. 8) Als iemand wat weet, laat het me weten, alvast bedankt.[/quote:5c2c9e438f]WinMX is een prima altarnatief.
Link naar reactie
Ik gebruik tegenwoordig alleen nog maar [url=www.slsknet.org]Soulseek[/url]: geen rotzooi, uitgebreid aanbod (ook alternatievere dingen en werkt werkelijk perfect. [quote:907785cf9d]Ik mis BitTorrent in het hele verhaal, heb ik in ieder geval erg goede ervaringen mee ... http://bitconjurer.org/BitTorrent/download.html[/quote:907785cf9d] Ook bittorrent werkt wel, maar het is zo vervelend zoeken: moet je al die websites af. Verder is het aanbod van muziektorrents niet erg hoog...
Link naar reactie
[quote:c90b9a212b="v-kooistra"][quote:c90b9a212b="Count Uilesnor"]Ook bittorrent werkt wel, maar het is zo vervelend zoeken: moet je al die websites af. Verder is het aanbod van muziektorrents niet erg hoog... [/quote:c90b9a212b] en je gebruikt ? www.suprnova.org (doe wel een paar keer een refresh als ie niet wilt laden :) )[/quote:c90b9a212b] Die quote schreef ik hoor :wink: . Ik gebruik inderdaad onderandere suprnova, maar ik heb hier een site met een hele hoop torrentaanbiers. [url=http://home.quicknet.nl/qn/prive/romeria/bittorrentsites.htm]Klik[/url]!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...