Ga naar inhoud

Chat controle


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo in een vorig nummer van ComputerTotaal stond iets over een "chatcontrole". Het verhaal ging over een man die zijn dochter wou controleren ivm haar gedrag op MSN, nu wil het geval dat ik de link kwijt ben voor het programma dat in het antwoord staat op de vraag. Kan iemand mij helpen door de link te sturen? Met vriendelijke groet, Sandra
Link naar reactie
Msn houdt zelf logs bij. Deze zijn te vinden onder Mijn documenten/Ontvangen bestanden. Ik heb het hier overgens over WindowsXP en Msn 6.1. Daar je kun je dan de logs lezen, maar ik weet niet of de kids hier blij mee zijn. :wink: Zo zet je het "opslaan van berichten" aan: Msn hoofdscherm - Extra - Opties - Berichten - Berichten geschiedenis. Helaas weet ik niet welk programma chat's kan controleren. Maar door die logs te lezen kun je het zelf controleren.
Link naar reactie
[quote:8f5152e389="klokkie1984"]ik weet ook niet welk nummer dat was, maar wanneer je msn plus downlaod en installeerd(wordt volledig geintegreed in msn) dan kan houd die ook alles bij. hier is ook veel bij in te stellen en te beveiligen zodat hij alles bijhoud wat er wordt gechat.[/quote:8f5152e389] Als je MSN Plus installeert moet je er wel voor zorgen dat je de spyware uitschakelt uitvinkt, anders krijg je die troep ook op je pc.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...