Ga naar inhoud

Dreamweaver MX start niet meer :S


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik gebruik al maanden dreamweaver MX, nooit problemen mee gehad. Nu wil het programma echter niet meer opstarten. Als ik op het icoon dubbelclick gebeurd er niets. Kijk in in windows taakbeheer (Windows XP) dan staat dreamweaver.exe wel in de lijst bij het tabje processen en neemt daar veel CPU-gebruik in. Het proces verwijderen kan niet. Nogmaals opstarten van dreamweaver geeft nog een extra dreamweaver.exe proces in het taakbeheer venster met als gevolg nog meer CPU-gebruik.... Ik heb dreamweaver al gedeinstalleerd en weer geinstalleerd maar dat helpt geen biet! Ligt dus ergens anders aan maar waar? iemand met een oplossing?
Link naar reactie
Ik ben er achter gekomen! Het ligt aan de nieuwe Norton Antivirus 2004! Met versie 2003 nooit problemen gehad. Als ik de virusscanner even disable doet dreamweaver het wel! :S Vreemd verhaal eigenlijk. Ik vindt trouwens het internetten trager geworden na het installeren van Norton 2004. Iemand hier dezelfde ervaringen mee?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...