Ga naar inhoud

een album maar er zit geen cue file bij


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:cb17b3ea01="Rick Gimpel"]Ik weet niet zeker of deze vraag wel op het forum tuis hoort. Een heelm album van internet downloaden is volgens mij niet legaal.[/quote:cb17b3ea01] Tenzij je natuurlijk het origineel zelf hebt, maar te lui bent om er zelf een backup van te maken (maar of dat hier het geval is... :wink: )
Link naar reactie
Ik kan mij anders voorstellen dat je een compleet album van internet download. Ik heb zelf nu ongeveer 12 lp's van vinyl naar cd gezet en daar zit veel werk in, niet alleen het opnemen naar de hd maar ook nog eens de bewerking voor verwijdering van ruis, volume etc. Nu download ik de nummers die op mijn eigen lp (vinyl) staan zodat ik ze zelf niet meer behoef te digitaliseren. Noem me lui, maar ik ben het even zat, dus wel zo makkelijk en ik bezit natuurlijk het origineel :wink:
Link naar reactie
Zelf een cue file in elkaar knutselen met notepad Voorbeeld: PERFORMER "Pink Floyd" TITLE "Obscured by Clouds" FILE "E:\Muziek\Download\Cue\Pink Floyd - Obscured by Clouds.mp3" MP3 TRACK 01 AUDIO TITLE "Obscured by clouds" PERFORMER "Pink Floyd" INDEX 01 00:00:00 TRACK 02 AUDIO TITLE "When You're In" PERFORMER "Pink Floyd" INDEX 01 03:02:00 TRACK 03 AUDIO TITLE "Burning bridges" PERFORMER "Pink Floyd" INDEX 01 05:30:00 etc.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...