Ga naar inhoud

Legale Music Maker Deluxe 5 start niet op


anoniem

Aanbevolen berichten

Nou breekt m'n klomp... Ik heb hier zojuist een legale 4CD versie van Magix Music Mixer Deluxe 5 generation geinstalleerd, vervolgens krijg ik bij opstarten van het programma de melding:[quote:86b427febd]Legt u alstublieft de MAGIX musix maker installatie CD-ROM in en start u het programma opnieuw![/quote:86b427febd]Ik heb beide CD-rom stations geprobeerd, PC opnieuw opgestart, niks werkt. Zou deze versie al niet meer werken met Windows XP?
Link naar reactie
System Requirements Processor: Intel Pentium 133MHz or better (Pentium II recommended) System Software: Windows 95/98/NT Minimum RAM: 32 MB RAM (64 MB recommended) Minimum hard disk space: 30 MB (50 MB recommended) Other: 16-bit color monitor, 16-bit Windows soundcard, MIDI interface for external MIDI file playback and a CD-ROM drive. Je zou toch zeggen dat het dus ook gewoon onder XP draait. Ik heb ook al gepost op het forum van Magix, tot dusver nog geen antwoord, al stond er wel een topic in het Duits wat me niet heeft geholpen. Het betrof wel hetzelfde probleem: http://support.magix.net/boards/magix/index.php?showtopic=5183 Ik zal die Wizard Programmacompatibiliteit eens proberen, hopelijk werkt dat wel gewoon. /edit: Helaas, de Wizard Programmacompatibiliteit heeft niet geholpen.
Link naar reactie
Volgens die duitse post moet je het volgende doen: 1. ga naar de wizard Hardware toevoegen (instellingen > configuratiescherm > hardware 2. klik volgende 3. Kies Ja, ik heb de hardware al aangesloten 4. klik volgende 5 Kies in de lijst Geinstalleerde hardware voor de laatste optie: Een nieuw apparaat toevoegen 6. Klik volgende 7. Kies voor: De hardware installeren die ik handmatig in een lijst selecteer (geavanceerd) 8. klik volgende 9. Kies voor Besturing voor geluid, video en spelletjes 10. klik volgende 11. Kies Standaard systeemapparaten on de Fabrikant en onder Model voor Mediabeheerapparaten 12. klik 2x op Volgende 13. Klik Voltooien en klaar is kees :wink:
Link naar reactie
[quote:ca0032d303="jweijde"]Volgens die duitse post moet je het volgende doen: 1. ga naar de wizard Hardware toevoegen (instellingen > configuratiescherm > hardware 2. klik volgende 3. Kies Ja, ik heb de hardware al aangesloten 4. klik volgende 5 Kies in de lijst Geinstalleerde hardware voor de laatste optie: Een nieuw apparaat toevoegen 6. Klik volgende 7. Kies voor: De hardware installeren die ik handmatig in een lijst selecteer (geavanceerd) 8. klik volgende 9. Kies voor Besturing voor geluid, video en spelletjes 10. klik volgende 11. Kies Standaard systeemapparaten on de Fabrikant en onder Model voor Mediabeheerapparaten 12. klik 2x op Volgende 13. Klik Voltooien en klaar is kees :wink:[/quote:ca0032d303]Dat had ik inderdaad al uitgeprobeerd zoals ik zei, maar dat werkte niet. ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...