Ga naar inhoud

emailadresboek Outlook Express 6


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een emailadres in mijn adresboek van Outlook Express 6 staan dat niet meer geldig is, maar ik kan het niet vinden met de optie 'Personen zoeken'. Deze vindt alleen het standaardemailadres dat bij de persoon staat en niet zijn of haar tweede of derde adres. Het emailadres zelf is zo vaag dat ik niet kan achterhalen bij welke persoon het hoort. Voor de toekomst heb ik de oplossing wel gevonden: voor ieder extra emailadres van dezelfde persoon toch 'Nieuwe contactpersoon...' te doen. Maar hoe haal ik nou dat vervelende emailadres eruit dat maar steeds weer terugkomt? Zelfs als ik 'Beeld' op 'details' heb staan, dan nog toont het adresboek bij contactpersonen hoofdidentiteit alleen maar het standaardemailadres van personen. Zijn alle niet-standaard-emailadressen echt onvindbaar, of weet iemand iets om dit probleem op te lossen?
Link naar reactie
Heb ik geprobeerd, maar ook als ik het heb geexporteerd naar een tekstbestand wordt alleen het standaardemailadres weergegeven. (check het zelf maar door een naam testemail aan te maken en die dan de volgende adressen te geven: test1@test.nl (standaard), test2@test.nl, en test3@test.nl. Na het exporteren vind je wel test en test1, maar test2 en test3 blijven spoorloos) Nou zijn er drie oplossingen: 1. Je zoekt op naam -> maar het emailadres dat ik wil verwijderen bestaat uit cijfers en letters die ik niet naar een bekende naam kan herleiden 2. Je print je adresboek uit -> dan toont hij de alternatieve emailadressen wel, maar bij een adresbestand van zo'n veertienhonderd emails is dat erg papierverslindend 3. Je gaat de emailadressen stuk voor stuk af -> dat is is enorm tijdverslindend Weet iemand een vierde methode, die wel efficient is? Er moet toch ergens aan te geven zijn dat je alternatieve emailadressen direct wil zien in de algemene overzichtslijst of bij de Ctrl+f -functie?
Link naar reactie
Dat gaat ook niet met enkel Acrobat Reader. De naam zegt het al, het alleen een reader. En natuurlijk zul je nooit Acrobat Reader tussen de printerfabrikaten aantreffen. Maar misschien is er een freeware programmaatje voor dat dit kan. Overigens wat die printer betreft: Ook de standaard printer heeft die optie. Bij de instellingen waar je een poort moet kiezen (LPT1 enz) staat meestal ook een optie tussen om in plaats daarvan naar een bestand te schrijven. Je zou dus kunnen proberen om dat tijdelijk even om te schakelen. Jan de Boer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...