Ga naar inhoud

[OpenOffice] Nieuwe regel in een formule


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik weet niet of ik vragen over OpenOffice nou bij Windows, Linux of Overig moet zetten, maar omdat ik het onder Windows gebruik zet ik hem maar even hier neer. Mijn probleem: ik heb een formule in OpenOffice gemaakt, maar nu wil ik dat deze over meerdere regels verspreid wordt, omdat hij te lang is voor 1 regel. Het gaat om deze formule: ?0.tr?=?0.tr! and ?1.tr?=?1.tr! and ?4.tr?=?4.tr! and (exists i,j:o leslant i < 5 and 0 leslant j < 5:(?0.tr?).i=(?1.tr?).j and neg (?2.tr?).i and neg (?3.tr?).j and (?2.tr!).i and (?3.tr!).j and (forall k,l:0 leslant k < 5 and o leslant l < 5 and i <> k and j <> l:(?2.tr?).k=(?2.tr!).k and (?3.tr?).l = (?3.tr!).l)) (Die ? tekens zijn pi-tekens) Nu heb ik dus wel een "newline" gevonden, maar die werkt om de een of andere reden niet goed en ik heb het vermoeden dat dit met haakjes te maken heeft. Ik hoop dat er iemand is die weet hoe ik dit kan oplossen. - Mark
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...