Ga naar inhoud

Office 2003


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:a5aad88025="Edmond Varwijk"]Het is wel een beperkte Office met Word, Excel, PowerPoint en Outlook[/quote:a5aad88025] Maar net zo 'beperkt' als de standaard Office 2003 die bijna vier keer zo duur is in de volledige versie :( . de professional versie heeft extra Publisher, Access en Business Contact Manager, maar kost rond de € 800,-. (Ik heb voor de studentenversie wel een formulier moeten invullen, voordat ik de licentie kreeg) R.
Link naar reactie
De verkrijging voor de licentie is inderdaad zeer ruim. Ik heb te maken met het onderwijs, maar het bevreemdde mij dat er niet om een stempel c.q. een handtekening van de onderwijsinstelling werd verzocht. Dus ik zou mij maar geen zorgen maken en gewoon de studentenversie aanschaffen, tenzij je erg gesteld bent op 'Access'.
Link naar reactie
Tijdens de introductie van MSOffice 2003 in Amsterdam werd gezegd "Als je moeder een cursus kantklossen volgt is het bijna al voldoende". Dus zo zou ik het ook toepassen. Ben je een privegebruiker en wil je thuis een legale Office, dan koop je die versie. De belangrijkste applicaties zitten er in, drie maal installeren, lijkt me een kat in het bakkie. Mocht je trouwens binnenkort een nieuwe pc of harddisk ofzo kopen, informeer dan even naar een OEM licentie. Die kan nog goedkoper zijn. mvrgroet Edmond
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...