Ga naar inhoud

DivX op cd in dvd speler afspelen zonder omzetten van DivX!


anoniem

Aanbevolen berichten

Er stond een tijd terug een artikele in C!T over via bepaalde software DivX bestanden op cd te kunnen zetten en in de DVD speler af te spelen zonder de divx om te zetten naar vcd of svcd en tevens de mogelijkheid om er menu's bij te maken.. Heeft iemand hier ervaring mee en is het moeilijk ook zou ik graag willen weten welke programma's ik daar voor nodig heb! mijn besturingsysteem is win 2000 pro, het artikel was volgens mij voor linux vandaar de vermelding maar dat weet ik niet meer zeker BVD 8)
Link naar reactie
je kunt daarvoor een dvd speler kopen die divx e.d. ondersteund ... bv de kiss 500 ... Of je kan bv met een s video en een audiokabel je agp en geluidskaart verbinden met je stand alone dvd ... afspelen op de pc en dus bekijken op ( mijn nieuwe 96 cm flatscreen breedbeeld tv... YESSSSSSS) Dan heb je nog eens wat aan je 5.1 setje :p Je hebt tegenwoordig ook linux distributies die je bij je film op cd kunt branden, zodat je ook geen gezeik met codecs e.d. meer hebt ... en dat is er ook in verschillende versies ... [url=http://web.planet.nl/planetdownload/pd37.php] movix [/url] heet dat stond laatst nog bij het download gedeelte van planet ... nadeel is dat die c'd's nog steeds niet worden afgespeeld op je stand alone dvd speler .... tis puur voor je pc ... dus voor de mensen die gaan trillen bij het woord codec :p
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...