Ga naar inhoud

[Overnet] Uploaden uitschakelen ?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hey, ik heb nu al een tijdje Overnet. Ben er opzich best tevreden mee, maar ik wil de upload uitschakelen, omdat dat mijn hele inet verbinding verneukt. Weet iemand of dit kan en hoe ? Ik zit met een 2,5mb/s downstream en 128kbit/s upstream. Download geen probleem dus, maar upload is zeer verrot om die constant volop gebruikt word, en om de een of andere reden wordt mijn gewone internet daar ONTZETTEND traag van.
Link naar reactie
dat komt omdat het nu gewoon heel lang duurt voordat er een bevestiging van ontvangst van data ( up ) van je snelle down is aangekomen ... Want je down moet w8en tot de bevestiging binnen is .. die door die hoge up van overnet ff moet w8en ... zelfde nadeel heeft bittorrent ... Daar kun je zonder je down aan te tasten ook je up niet uitzetten ... Majahh altijd maar leechen en nie geven das ook niets he ... je zou netlimiter kunnen gebruiken om je overnet progje een upload limiet te geven ...
Link naar reactie
[quote:a2146b3e9f="mephi"]Kun je die upload niet wat verminderen eventueel. Niet uploaden en wel willen dowloaden is lekker asociaal, blijkbaar heb je het idee van p2p dan niet helemaal begrepen.[/quote:a2146b3e9f] Geven en Delen. Weet ik ook wel. Als iedereen zo denkt als ik zou er niks te downen zijn blabla Maar dit is gewoon geen werken zo. [quote:a2146b3e9f="FoXiERotjEknoR"]Je zou netlimiter kunnen gebruiken om je overnet progje een upload limiet te geven ...[/quote:a2146b3e9f] Zal er ff naar zoeken.
Link naar reactie
Dat kan je wel verminderen zodat 't internet sites wel reldelijk snel opend. Ga naar options / Netwerk / en dan zet je bijvoorbeeld: Max Download Speed (KB/S) 80 en dan zet je bijvoorbeeld: max upload speed (KB/S) 10 Ka je op je eigen snelheid aanpassen, alleen moet je er rekening mee houden dat hij sommige bijv. 10 upload en 100 download niet pakt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...