Ga naar inhoud

Kazaa Lite verspreiden


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:0ad7d99c69="FTPserver"]Hier mijn Kazaa lite downloads dan: [url=http://62.131.36.56/public/klitekpp243n.exe]De Nederlandse 2.4.3[/url] [url=http://62.131.36.56/public/klitekpp243_EN.exe? De Engelse 2.4.3[/url] :lol: :lol: :roll: :roll:[/quote:0ad7d99c69]FTP server ,als ik op je link naar kazaa 2.4.3 (nederlandse versie) klik is die pagina niet te bereiken.klopt dat? De engelse versie is trouwens wel te downloaden.
Link naar reactie
  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat is mooi, maar ik las dat Kazaa ook nog wat andere beperkingen had. Volgens de site van museekster zou het nog best wel eens zo kunnen zijn, dat als er voldoende mensen de optie "Als Supernode fungeren" aanzetten, er een eigen Kazaa-lite netwerk ontstaat. Dit, omdat vanaf versie 2.5 van Kazaa, Liter-users geweerd zouden kunnen worden. Ik heb het in ieder geval aangezet.
Link naar reactie
[quote:afebe827f0="FTPserver"][quote:afebe827f0="Peter Vooges"]Ik heb geen ervaring met de gewone Kazaa, maar is het niet mogelijk om via Adware/Spybot enz. de ellende er uit te filteren ?[/quote:afebe827f0] Je kunt daar de installatie Spybot of Ad-aware er overheen laten vegen.[/quote:afebe827f0] Ja, klopt... maar vaak werkt het programma dan niet meer goed of zelfs helemaal niet meer (en dit is niet alleen bij kazaa, maar ook bij andere programma's
Link naar reactie
[quote:4ef6d311c6="Joost Timmerman"][quote:4ef6d311c6="FTPserver"][quote:4ef6d311c6="Peter Vooges"]Ik heb geen ervaring met de gewone Kazaa, maar is het niet mogelijk om via Adware/Spybot enz. de ellende er uit te filteren ?[/quote:4ef6d311c6] Je kunt daar de installatie Spybot of Ad-aware er overheen laten vegen.[/quote:4ef6d311c6] Ja, klopt... maar vaak werkt het programma dan niet meer goed of zelfs helemaal niet meer (en dit is niet alleen bij kazaa, maar ook bij andere programma's[/quote:4ef6d311c6] Daar heb je wel gelijk in. Bij Kazaa zit vaak GAIN spyware. Ik heb vandaag eens die Kazaa 2.6 geinstalleerd, en geprobeerd wat ie deed met een soyware scan. Je hebt gelijk, sommge dingen starten nu niet meer :wink: . Ik heb wel eens gezien dat je bepaalde opties kunt uitschakelen met installeren, en dan installeert Kazaa toch wat minder spyware. Volgens mij is er ercht geen mogelijkheid om die spy-ware te onzeilen.
Link naar reactie
De meeste mensen die K++ (K-lite) gebruiken, gebruiken ook een ander fileshareprogramma (dat deden ze al voordat de eigenaar van KMD vervelend begon te doen). Momenteel zijn e-mule/donkey en BitTorrent de 2 die het meest (naast) k-lite worden gebruikt. Voor links naar k-lite kijk op mijn site of zoek k-lite op via het fileshare programma dat je nu gebruikt. Wellicht ten overvloede: KaZaA is het origineel, Kazaa-lite (of k-lite of k++) is de gestripte versie (ontdaan van adware en spyware) van KaZaA. Gaandweg werd k-lite verbeterd tot op de dag van vandaag is dat nog steeds zo. Het is nu een dusdanig programma met extra tools en een IP blokker geworden, dat Sharman het nodig vond om de opmars van k-lite te stoppen. Immers, steeds meer mensen gingen k-lite gebruiken ipv KMD (=KaZaA). Daardoor liep/loopt Sharman een hoop inkomsten mis die via de spyware en adware werd binnengebracht. Uiteindelijk draait het allemaal om geld bij Sharman. Dat verklaart ook waarom Sharman zelf ook een spy- en adwarevrije KaZaA aanbiedt. Daar moet je dan uiteraard wel voor betalen! KaZaA plus voor $ 29,95. O ja, als je al k-lite niet kunt vinden of gebruiken en toch het FastTrack netwerk wilt blijven gebruiken, dan is Clean KMD 2.4.4. de beste keuze na K-lite. Gebruik Google voor het zoeken van de links of registreer je op het k-lite forum.
Link naar reactie
[quote:61247ff32c="GreatWhite"]De meeste mensen die K++ (K-lite) gebruiken, gebruiken ook een ander fileshareprogramma (dat deden ze al voordat de eigenaar van KMD vervelend begon te doen). Momenteel zijn e-mule/donkey en BitTorrent de 2 die het meest (naast) k-lite worden gebruikt. Voor links naar k-lite kijk op mijn site of zoek k-lite op via het fileshare programma dat je nu gebruikt. Wellicht ten overvloede: KaZaA is het origineel, Kazaa-lite (of k-lite of k++) is de gestripte versie (ontdaan van adware en spyware) van KaZaA. Gaandweg werd k-lite verbeterd tot op de dag van vandaag is dat nog steeds zo. Het is nu een dusdanig programma met extra tools en een IP blokker geworden, dat Sharman het nodig vond om de opmars van k-lite te stoppen. Immers, steeds meer mensen gingen k-lite gebruiken ipv KMD (=KaZaA). Daardoor liep/loopt Sharman een hoop inkomsten mis die via de spyware en adware werd binnengebracht. Uiteindelijk draait het allemaal om geld bij Sharman. Dat verklaart ook waarom Sharman zelf ook een spy- en adwarevrije KaZaA aanbiedt. Daar moet je dan uiteraard wel voor betalen! KaZaA plus voor $ 29,95. O ja, als je al k-lite niet kunt vinden of gebruiken en toch het FastTrack netwerk wilt blijven gebruiken, dan is Clean KMD 2.4.4. de beste keuze na K-lite. Gebruik Google voor het zoeken van de links of registreer je op het k-lite forum.[/quote:61247ff32c] Bedankt, Heb nu ook weer wat meer informatie
Link naar reactie
[quote:652859fb70="GreatWhite"]De meeste mensen die K++ (K-lite) gebruiken, gebruiken ook een ander fileshareprogramma (dat deden ze al voordat de eigenaar van KMD vervelend begon te doen). Momenteel zijn e-mule/donkey en BitTorrent de 2 die het meest (naast) k-lite worden gebruikt. [/quote:652859fb70] :lol: Ik weet er alles van. BitTorrent vind ik maar een rotprogramma. Het downloaden gaat veelste langzaam. Ik gebruik nog een ander programma, dat is alleen niet echt een filesharingprogramma. Het begon ooit als chatprogramma. Ik denk dat je wel weet welke ik bedoel :wink: Maar zo zeg ik tenminste verder niks. [quote:652859fb70="GreatWhite"] Voor links naar k-lite kijk op mijn site of zoek k-lite op via het fileshare programma dat je nu gebruikt. [/quote:652859fb70] Precies, ik heb hem ook gewoon op mijn site gezet, niemand die er wat van zegt. En als er iemand wat van zegt, haal ik hem wel weg. Verspreid ik hem wel via msn...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...