Ga naar inhoud

Help: Norton SystemWorks 2003 vertraagt mijn snelle PC


anoniem

Aanbevolen berichten

Vorige week een snelle Athlon 64 met serial-ATA HD en 1 Gb RAM gekocht. [b:17c7ceddeb]Bijzonder snel [/b:17c7ceddeb]!! Tot ik het pakket [b:17c7ceddeb]Norton Systemworks 2003[/b:17c7ceddeb] installeerde. De opstarttijden van programma's zoals die uit het Office 2003 pakket worden enorm veel langer (wel tot 3x langer). Ik begrijp dat Norton Antivirus e.a. wil controleren bij het opstarten. Maar van mij hoeft Word, Excell etc. niet iedere keer gecontroleerd te worden. Pogingen om in de opties dit uit te zetten zijn steeds mislukt. [b:17c7ceddeb]Weet iemand een oplossing voor dit probleem zodat ik weer plezier kan hebben van mijn investering in een 'snelle' computer? [/b:17c7ceddeb]
Link naar reactie
Ik heb 't ook gemerkt dat hij trager is geworden na het installeren van Norton System Works 2003 (Inc. Norton Antivirus). Mijn PC: PIII 500 Mhz Het is niet 1 van de nieuwste dus een beetje snelheid is niet verkeerd :D Als ik die Nod32 als virusscanner neem is hij wel net zo goed als Norton Antivirus??? En Ik heb Norton System Works (Inc. Norton Antivirus). Hoe gooi ik Norton Antivirus eraf zonder heel system works eraf te gooien???
Link naar reactie
Nod32 is gewoon veel beter dan NAV, ik zou zeggen probeer eens een trial versie, te downloaden bij www.nod32.com Verder als je de norton systemworks cd in de pc plaats kun je dan als je kiest voor installeren krijg je dan niet de optie om bijv NAV te verwijderen? Ik weet dat niet zeker. Verder kun je ook binnen NAV aangeven dat ie niet met windows moet opstarten en dat ie niet bijv je e-mails moet scannen en dat soort zaken. Met andere woorden je laat dan NAV niks automatisch doen. Je kunt dan nod32 installeren en die wel alles automatisch laten doen. Zo heb je dus de mogelijkheid om 2 antivirus programma's te draaien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...