Ga naar inhoud

Ernstig WORD probleem!!!


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo. Ik heb een probleem in word. al mijn werk balken zijn verdewenen! Ik heb mijn computer gescant op virus => negatief, geen een te bespeuren. Ik heb word herinstalleerd => probleem was niet verholpen. Help me AUB!!!!!!!! Zie afbeelding [img:5a992f6303]http://users.skynet.be/fa067460/wordprobleem.jpg[/img:5a992f6303]
Link naar reactie
Als je schrik hebt voor die registeraanpassing kan je altijd de betreffende sleutel exporteren en opslaan. Nadien verwijder je deze sleutel in het register. Mocht dit het probleem niet verhelpen dan kan altijd door even op het geëxporteerde bestand te dubbelklikken alles weer aan je register toevoegen. Je neemt echt niet zo'n groot risisco....
Link naar reactie
[quote:35e5dc2087="Gecko"]ik heb het normal.dot bestand verwijdert, maar zonder succes. (in de map andinistrator, aplication data, templates) ik werk nog met win. 98[/quote:35e5dc2087]Verwijder dan alle normal.dot's die je kunt vinden op je hd. (of hernoemen naar normal.old) Ik denk dat je nu alleen de normal.dot van de administrator hebt verwijderd -> doet onder het account administrator word wel weer goed?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...