Ga naar inhoud

Hoe maak ik een screenshot van een full screen movie?


anoniem

Aanbevolen berichten

Lijkt me duidelijk: Ik heb een videoclip van een top40 hit gedownload, nu speel ik deze af in windows media player 9.0 onder windows 2000 Prof. en zet 'm dan op Full Screen zodat ik het filmpje over het hele beeldscherm zie... Als ik nu op PrintScrn druk en plak in bijvoorbeeld Paint krijg ik alleen maar een zwarte pagina... is hier iets aan te doen? ander programma? Ik heb het btw ook al met WinAMP geprobeerd... maar helaas zelfde resultaat...
Link naar reactie
Het lijkt me onlogisch als ik een nieuwe topic begin voor hetzelfde probleem...dus ik vraag het even hier. Ik heb hetzelfde probleem met een DVD. Kan/mag ik van een dvd een screenshot maken? Of is dat illegaal? Met virtualdub kan ik de dvd [b:c5f181c442]niet[/b:c5f181c442] openen. Is er een manier om het te laten werken? Ik gebruik het programma PowerDVD op Windows XP home edition.
Link naar reactie
[quote:57209eddeb="badeend"]Ik heb hetzelfde probleem met een DVD. Kan/mag ik van een dvd een screenshot maken? Of is dat illegaal? Met virtualdub kan ik de dvd [b:57209eddeb]niet[/b:57209eddeb] openen. Is er een manier om het te laten werken? Ik gebruik het programma PowerDVD op Windows XP home edition.[/quote:57209eddeb] Hoe het moet? zie [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=691113#691113]hier[/url]... :wink: Of het illegaal is? k zou het niet weten, lijkt me toch niet???
Link naar reactie
Cyberlink PowerDVD 4.0.13...Zat standaard bij onze computer. Ik heb via download.com een aantal programma's gezocht om screenshots mee te maken van het hele actieve venster en van gewoon het hele beeldscherm. Bij alle programma'tjes die ik heb geprobeerd (een stuk of 5) maakt hij er gewoon weer een bewegend venstertje (of een zwart scherm) van als ik hem plak in bv. paint of photoshop.
Link naar reactie
[quote:1bb557e9cb="Vegitto"]Ben je zelf de eigenaar van die DVD? Zo ja, dan zou je m moeten rippen, en omzetten naar avi. Dan openen in VirtualDub.[/quote:1bb557e9cb] Das een beetje overtollig veel werk voor een screenshotje... Anders zou je ook op internet kunnen kijken of iemand al een screenshot heeft gemaakt van het fragment dat jij wilt...
Link naar reactie
Om de hele dvd te rippen lijkt me iets te omslachtig inderdaad. Het gaat trouwens om Tiësto in concert. Ik heb weinig foto's gezien van de dvd op internet, en ik wil van een aantal mooie screens zelf achtergronden maken. Edit: Ik heb hem opnieuw gedownload, en ik heb nog eens naar de foutmelding gekeken. Er stond wat anders als ik net dacht. Kwestie van beter lezen :oops: . Er staat het volgende: "Er is een fout opgetreden. Uw PowerDVD-versie is verouderd of er is geen eerdere versie van de PowerDVD in uw systeem geïnstalleerd. Gecorrigeerde instalatie wordt afgebroken" Help :cry: Mijn versie van PowerDVD: [img:6b058ef812]http://home.wxs.nl/~tijbo011/images/tijdelijk/power_dvd.jpg[/img:6b058ef812]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...