Ga naar inhoud

MSN: error code 1610


anoniem

Aanbevolen berichten

MSN 6.1 geeft na installatie error code 1610. Versie 5.0 en 6.0 melden dat er een nieuwere versie is geïnstalleerd en geven error code 1603 maar hoe ik het ook probeer, de registratie van 6.1 krijg ik niet weg zodat er telkens wordt verwezen naar "een nieuwere versie". PC op Win98. Al nieuwe installer ginstalleerd. Via Google geen oplossing gevonden. Iemand een idee?
Link naar reactie
[quote:4671f05ec9="E. Cle"]Deze foutmelding komt van de 'Windows Installer' programma's MSIEXEC.exe en INSTMSI.exe. Error code: ERROR_BAD_CONFIGURATION Error value: 1610 Description: The configuration data for this product is corrupt.[/quote:4671f05ec9] Heb je meer info? Wat veroorzaakt deze "BAD_CONFIGURATION" en hoe te verhelpen? Ook na installatie van nieuwe installer komt deze melding.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Sorry voor dit late respons. Ik had dit bericht over 't hoofd gezien... Het antwoord moet ik echter schuldig blijven omdat er zeer vele oorzaken aan de basis ervan kunnen liggen. Wat ik in uw plaats wel eens zou doen is via Start -> Configuratiescherm -> Software, MSN Messenger volledig te verwijderen, pc opnieuw heropstarten, en dan opnieuw de nieuwste versie van MSN Messenger te installeren. Misschien zijn dan uw problemen ineens van de baan...
Link naar reactie
Hallo, Ik heb dit probleem eerder een de hand gehad met de installatie van een andere programma, hierbij was het programma op 2 verschillende manieren geinstalleerd. In het register waren deze 2 installaties door elkaar gaan lopen. Deinstalleren hielp niet, omdat daardoor niet alles uit het register verdween. Wellicht heb je 2 cd-spelers, waarmee je MSN geinstalleerd hebt, of een versie van internet en een andere versie van een cd? Ik zou beginnen met het bekijken van het register op vermeldingen van bestandslocaties m.b.t. MSN
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...