Ga naar inhoud

Nero ziet 800mb cd-rw's aan voor 700mb :-?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb hetzelfde probleem. tot voor kort herkende Nero en mijn brander 90 minuten cd's. Sinds kort niet meer en ik weet niet precies wanneer de wijziging zich heeft voorgedaan, waarschijnlijk bij een update van Nero, maar ik ben er niet zeker van. Ik was er ook niet op bedacht (het is altijd goed gegaan) en heb tot 2 keer toe cd-r's teruggebracht naar de winkel. Pas bij het derde merk kwam ik erachter dat er een ander probleem moest zijn. Met overburn kan ik inderdaad 90 minuten cd's branden, maar dit had ik hiervoor niet nodig. Weet iemand wat hiervan de oorzaak is?
Link naar reactie
[quote:672e2413c5="Timmerman"]Ik heb hetzelfde probleem. tot voor kort herkende Nero en mijn brander 90 minuten cd's. Sinds kort niet meer en ik weet niet precies wanneer de wijziging zich heeft voorgedaan, waarschijnlijk bij een update van Nero, maar ik ben er niet zeker van. Ik was er ook niet op bedacht (het is altijd goed gegaan) en heb tot 2 keer toe cd-r's teruggebracht naar de winkel. Pas bij het derde merk kwam ik erachter dat er een ander probleem moest zijn. Met overburn kan ik inderdaad 90 minuten cd's branden, maar dit had ik hiervoor niet nodig. Weet iemand wat hiervan de oorzaak is?[/quote:672e2413c5] maar dit had ik hiervoor niet nodig.dat stond dus al aan gevinkt . als je nero 6.xxx gebruikt daar zit een bug in. je moet dan een pach dl van ahead. of over stappen op 6.3.0.0
Link naar reactie
[quote:5b27c145d9="altec"]Ik heb dus Nero 6 Ultra edition en ik nergens vinden waar ik de overburn aan kan zetten :o Maar helpt een firmware update ook dan? En de site van liteon is al een tijdje niet meer te bezoeken :s Kan iemand mij die toevalig niet dorsturen via email? denniz2002@hotmail.com[/quote:5b27c145d9] waar voor het door sturen via mail. ben je bang dat een ander het ook dan gaat doen. dit is een forum voor en van computer gekken die alles willen weten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...