Ga naar inhoud

spam regels opslaan.


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:7e59f9601b="Jverstra"]Is er iemand die weet waar, en in welk bestand norton antispam zijn instelling, spam adressen en dergelijke opslaat? Zodat ik hier een back-up van kan maken en deze later weer terug kan zetten. Alvorens ik een systeem opnieuw instaleer of een image terug zet. Ik maak gebruik van norton internet security 2004 en windows xp. john[/quote:7e59f9601b] Als je een image maakt is het toch geen probleem dan krijg je alles netjes terug
Link naar reactie
[quote:853c4eeed8="Wim Sturkenboom"][quote:853c4eeed8="boss63"]Als je een image maakt is het toch geen probleem dan krijg je alles netjes terug[/quote:853c4eeed8]Maak jij iedere keer een image na een update van je virusscanner :-?[/quote:853c4eeed8] Mijn virusscanner update ik elke dag die hou ik niet altijd bij op de image maar die wordt toch elke dag vervangen. Alleen spam regels wordt weer even invullen tenminste dat heb ik pas ook moeten doen, weet geen oplossing dan alleen regelmatig images maken
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Nou reactie van Symantec, door Kerst en Oud & Nieuw duurde het even. [quote:666ec1994c="PR Symantec Nederland"]Van: M. Monasso Verzonden: vrijdag 9 januari 2004 17:27 Aan: Edmond Varwijk Onderwerp: Re: Norton Anti Spam Hoi Edmond, Feedback uit de V.S.: Het probleem is inderdaad dat de gegevens encrypted zijn, dus dat een backup alleen zou werken indien de installatie van Norton AntiSpam hetzelfde blijft. Aangezien een backup natuurlijk vooral tot doelstelling heeft om je gegevens weer te herstellen in geval van een hernieuwde installatie, is het dus niet mogelijk, op dit moment, om een backup te maken van de Norton AntiSpam instellingen, rules en adressenlijsten. De encryptie is namelijk installatie-gebonden, dit om ervoor te zorgen dat het niet mogelijk is om adressenlijsten te gebruiken op een andere machine. Dit om misbruik te voorkomen. Symantec is wel aan het kijken of we dit soort backupmogelijkheden kunnen toevoegen, maar dan hebben we het waarschijnlijk over de 2005-versie. Hopelijk is dit genoeg info, zoniet, dan hoor ik het wel. Groeten, Mascha[/quote:666ec1994c] Kortom die functie zit er niet in en dat valt me toch wel tegen. Door de encryptie lijkt het zelfs alsof je het ook niet zelf handmatig kunt doen, dat zou je moeten testen. Ik heb het pakket niet, dus kan dat niet testen. Hopelijk in een volgende versie dan maar. mvrgroet Edmond
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...