Ga naar inhoud

Branden zonder tussenpauze met welk programma?!?


anoniem

Aanbevolen berichten

standaard stelt nero een pause in van twee seconden tussen de tracks op een audiocd. voor het eerste nummer moet dat zo blijven, voor de rest kun je als volgt handelen: selecteer een (of alle) nummer(s), klik rechts en vraag de eigenschappen op en stel daar de gewenste pauze in. pauze op nul geeft perfecte overgangen (volstrekt onhoorbaar dus) is mijn ervaring met heel veel klassieke muziek branden....
Link naar reactie
Nou dat is dus niet zo, als ik een Mix brand van losse nummers en ik zet alle pauzes op '0' behalve de eerste hoor je duidelijk een tussen pauze. Deze vraag heb ik ook al is een x gesteld, toen kreeg ik te horen om het met Nero 6 te doen, dat gaat ietsje beter, maar nog steeds hoorbaar (niet zoals 't orginele). Dus als iemand iets beters heeft :wink:
Link naar reactie
[quote:a99781a47f="-TeR-"]Nou dat is dus niet zo, als ik een Mix brand van losse nummers en ik zet alle pauzes op '0' behalve de eerste hoor je duidelijk een tussen pauze. Deze vraag heb ik ook al is een x gesteld, toen kreeg ik te horen om het met Nero 6 te doen, dat gaat ietsje beter, maar nog steeds hoorbaar (niet zoals 't orginele). [/quote:a99781a47f] Als je gewoon wav-bestanden als bron gebruikt dan kun je met Nero wel degelijk onhoorbare overgangen branden. Maak je echter een audio-cd van mp3tjes dan zul je altijd een overgang horen, dit komt door het mp3-formaat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...