Ga naar inhoud

PDF bestanden


anoniem

Aanbevolen berichten

Geinig! Wij allemaal zwaar denken en proberen een Portrait-PDF te kantelen zonder dat de noten van de balk vallen, is die oude Bach zelf de oorzaak van het geheel. Moest er wel om lachen. groetjes Edmond PS Mods zijn ook mensen. Het kan zijn dat je eens met ons in aanvaring komt, neem dan altijd contact op via een PB of mail. We willen niemand wegjagen, die enkeling die eens een waarschuwing of (tijdelijke) BAN krijgt heeft het dan ook wel erg bont gemaakt en is doorgaans ook gewaarschuwd. En inderdaad, aan mij lag het niet, ik ben gewoon een hele toffe mod ;)
Link naar reactie
[quote:336ad81d5d="Edmond Varwijk"]Geinig! Wij allemaal zwaar denken en proberen een Portrait-PDF te kantelen zonder dat de noten van de balk vallen, is die oude Bach zelf de oorzaak van het geheel. Moest er wel om lachen. groetjes Edmond PS Mods zijn ook mensen. Het kan zijn dat je eens met ons in aanvaring komt, neem dan altijd contact op via een PB of mail. We willen niemand wegjagen, die enkeling die eens een waarschuwing of (tijdelijke) BAN krijgt heeft het dan ook wel erg bont gemaakt en is doorgaans ook gewaarschuwd. En inderdaad, aan mij lag het niet, ik ben gewoon een hele toffe mod ;)[/quote:336ad81d5d] ik in tegen deel ik schreef juist is portrait blijft portrait
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...