Ga naar inhoud

Office-assistant moet weg


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb Office97 opnieuw moeten installeren, en nu krijg ik op de meest ongewenste momenten (altijd ongewenst als het aan mij ligt) die @#$%^&* paperclip in beeld. Ik wil die hele assistent uitgeschakeld hebben, definitief, zowel in Excel als in Word, maar ik weet niet meer hoe. In Excel bij de Opties voor de Assistent alle vakjes al uitgevinkt, maar het ding blijft komen. Ik ben nu al dankbaar voor de oplossing. Flip
Link naar reactie
mshelp: Als u Excel hebt geïnstalleerd met het Setup-programma van Office, klikt u op Microsoft Office 2000 [b:f9f06c5350]('97?)[/b:f9f06c5350] op het tabblad Installeren en verwijderen en vervolgens op Toevoegen/Verwijderen. >en daarna Onderdelen toevoegen/verwijderen in de office-setup. [ Dit Bericht is bewerkt door: FlvanSon op 2002-01-31 20:57 ]
Link naar reactie
Voor wie wil weten hoe je van de assistant verlost moet worden: Via setup lukt niet (bleek trouwens dat ik hem bij installeren al NIET aangekruist had), zelfs eerst wel installeren en vervolgens deinstalleren geeft geen soelaas. Het probate middel is nog simpeler: verwijder de subdirectory Acteurs. Dank voor de reacties.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...