Ga naar inhoud

Mijn pc loopt vast


anoniem

Aanbevolen berichten

Mijn videokaart is een: geforce 2 mx/400 met tv out sinds kort heb ik een tv aan mijn computer hangen, maar ik heb twinview normaal wel uitstaan. mijn beeldscherm instellingen zijn: geen schermbeveiliging; vormgeving windows standaard; active desktop als webpagina weergeven aan; beeldscherm c787 op nvidia geforce 2 mx/mx 400; reso. 1280 bij 1024; geavanceerd: adapter nvidia geforce 2 mx/mx 400; adapter/stuurprogrammagegevens: fabrikant: nvidia voorzieningen: directdraw 1.00 sofwareversie: 4.0 huidige bestanden: nvdisp.drv,vdd,nvmini.vxd,nvdd32.dll vernieuwingsfrequentie: optimaal monitor: plug en play monitoren automatisch detecteren aan; monitor opniew instellen bij onderbreken/doorgaan; prestaties; volledig geforce 2 mx; gegevens stuurprogrammaversie; nvdisp.drv nvdd32.dll nvopengl.dll nvcore.vxd nvarch16.dll nvarch32.dll nvmini.vxd nvmini2.vxd nvmode.dll nvcpl.dll nvqtwk.dll nvdesk32.dll Twinview; standaard (twinview uitgeschakeld) beeldscherm: twinview beeldscherm 1: Analoge monitor Overigens is het ook zo dat wanneer ik Starcraft (een spel) installeer, en dan over internet wil spelen dan zegt hij dat hij eerst de update moet downloaden. Dit doet hij dan. Dan zegt hij dat hij het programma overnieuw opstart en de update doet, maar hij sluit het programma af en start het niet opniew op. En soms blijft hij dan ook in de verkeerde mode staan. Ik heb een halfjaar geleden dit spel wel foutloos geinstalleerd. Ik hoop dat je hier iets mee kunt. Evan
Link naar reactie
Waarom hapert hij dan tijdens bv.Unreal?Er stond ook niet bij welke monitor vandaar mijn reactie op de resolutie.[quote:720b081716] Op 28-01-2002 8:12, schreef Hipapipa: [quote:720b081716] Op 27-01-2002 22:37, schreef MGSpecial: Je resolutie staat wel erg hoog 1280*1024. Het is ook geen kaart die geschikt is voor snelle spellen volgens mij [/quote:720b081716] Die resolutie is vrij normaal als je een 19" monitor of groter hebt. Een GeForce II-MX IS juist voor snelle spellen... [/quote:720b081716]
Link naar reactie
Waarom hapert hij dan tijdens bv.Unreal?Er stond ook niet bij welke monitor vandaar mijn reactie op de resolutie.[quote:fc6b823d5b] Op 28-01-2002 8:12, schreef Hipapipa: [quote:fc6b823d5b] Op 27-01-2002 22:37, schreef MGSpecial: Je resolutie staat wel erg hoog 1280*1024. Het is ook geen kaart die geschikt is voor snelle spellen volgens mij [/quote:fc6b823d5b] Die resolutie is vrij normaal als je een 19" monitor of groter hebt. Een GeForce II-MX IS juist voor snelle spellen... [/quote:fc6b823d5b]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...