Ga naar inhoud

Vastlopers


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik werk met windows 98 se pentium III en 256 Mb geheugen. Sinds kort heb ik erg vaak last van vastlopers die ook met Ctr-Alt-Delete niet zijn op te lossen. Er is door mij geen logische verklaring te vinden door na te gaan welke programma's op dat moment gebruikt worden. Is er een snelle manier te vinden om erachter te komen waar dit probleem door wordt veroorzakt? N.B. Soms werkt mijn computer ontzettend traag.
Link naar reactie
Om te weten waarom het vastloopt is het nuttig om te weten wat er allemaal bij jou draait: Ga naar Start/uitvoeren, en type Msinfo32 gevolgd door 'OK'. Ga naar Softwareomgeving/opstartprogramma's. Daar zie je alle progjes die automatisch geladen worden wanneer je Windows opstart. Klik nu in de menubalk op 'Bewerken/alles selecteren', en vervolgens op 'kopiëren'. En nu kun je de inhoud zó in je bericht plakken. Krijg je trouwens nog bepaalde foutmeldingen? De precieze tekst daarvan kan ook helpen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...