Ga naar inhoud

Web - Mijn Homepage


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van een programma om webpagina's te maken (Web - Mijn Homepage) Mijn computer: windows 98 SE, internet explorer 5.5, om te doen werken met 5.5 heb ik web_2.2_ped_nl.exe moeten downloaden, en alles werkte perfect. Toen mijn computer wegens fouten is geformateerd en alles zoals hierboven is teruggeplaatst werkt het niet meer. zie hieronder. [img:cc9708d480]http://members.tripodnet.nl/eric_ottevaere1944/fout-web.jpg[/img:cc9708d480]. Wat is er foutgegaan? Wie kan mij hiermee helpen? Dank bij voorbaat :smile: :smile: :smile:
Link naar reactie
Ik heb reeds het programma verwijderd, register gecontroleerd of er niks is blijven hangen en dan opnieuw het programma geinstalleerd. Het mocht niet baten. Ik heb reeds geschreven naar fabrikant, dit is het antwoord: [b:fb73e6a88b]Geachte heer/mevrouw, Het programma is geschikt voor de besturingsystemen die op de doos staan vermeld, hier staat Windows XP niet bij. Wij kunnen en mogen u dus niet garanderen dat het programma werkt onder Windows XP. Dit programma vereist Internet Explorer 5.0, als u gebruikt maakt van een hogere versie kan dit problemen veroorzaken. Wij raden u daarom aan om gebruik te maken van de Internet Explorer die op de cd-rom staat. Met vriendelijke groet, Denda Multimedia.[/b:fb73e6a88b] Ik werk met windows 98 SE en internet explorer 5.5, om dit te doen werken, moest ik [b:fb73e6a88b]web_2.2_ped_nl.exe[/b:fb73e6a88b] dpwnloaden en alles werkte perfect. Wat er is misgegaan weet ik echt niet. Dank bij voorbaat
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...