Ga naar inhoud

.cda bestanden op HD en ik kan ze niet converteren?!. :(


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb op mijn HD enkele .cda bestanden staan en wil deze omzetten naar een ander bestandsformaat bijv. Mp3 of anders. Ben reeds een tijd op zoek naar een progje dat deze bestanden kan omzetten. Ik heb wel CD-Rippers maar daarbij kan ik niet op mijn HD komen (hij kan alleen zoeken op mijn CD-station). :sad: Weet iemand een goede converter voor mijn probleem? Nero V.5.5.6.4 moet er ook niks van hebben... Alvast bedankt [ Dit Bericht is bewerkt door: Steven02 op 2002-01-24 00:40 ]
Link naar reactie
.cda bestanden zijn 1kB groot en het zijn snelkoppelinggen naar audiobestanden op een CD. Je kunt in Verkenner namelijk niet direct een CD kopieeren (muv een apart tooltje) Een CD rippen gaat dus met een los programma dat de audiotracks van een CD als .wav bestanden naar je HD kopieert. .wav kun je weer met verschillende programma's bewerken tot bv. Mp3. Nero kan bijv. audiotracks rippen. Ik weet uit m'n hoofd niet onder welk menuutje het zit, maar je vindt het vanzelf. Lees er anders eens de HELP op na... _________________ "Ik geloof niet in heksen!", zei ze, en ze stapte op haar bezem... [ Dit Bericht is bewerkt door: Captain_Kansloos op 2002-01-24 08:53 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...