Ga naar inhoud

Word 2002 (XP) start traag op na 16 seconden! Hoe kan dit?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb deze vraag al eens eerder gesteld, maar ben er niet veel wijzer uit geworden. Misschien dat Ton Klein me de oplossing geeft. Het zit namelijk zo dat ik Office XP heb opnieuw moeten installeren, maar deze keer start Word XP pas na 16 seconden op!? En Excel, Powerpoint, etc. starten binnen 1 sec op. Verwijderen en installeren boodt geen soelaas. Wie kan me helpen? Ik word er gek van. Ton?? heb je de oplossing of iemand?? Ohja, ik heb Windows XP Pro. [ Dit Bericht is bewerkt door: SeNTiNeL0 op 2002-01-22 15:27 ]
Link naar reactie
[quote:8e4b52bbbe] Op 2002-01-23 08:12, schreef Hipapipa: Heb je je normal.dot al eens weggegooid? [/quote:8e4b52bbbe] Ja, dat ook. Maar zou er dan meer dan 1 normal.dot zijn? Heb wel gezocht met de zoekfunctie. Maar had er maar 1 gevonden. Ik denk ergens een verrotte registerkey (hoewel herinstallatie niets hielp). Het enige wat ik kan proberen is MS Office volledig verwijderen en dat zogenaamde Eraser2k gebruiken om de restanten keys te verwijderen zoals hier al eerder besproken is.. Alleen WAAR haal ik die en is het wel de juiste? Want Eraser2k is voor Windows 2000 (gezien de 2k)..?
Link naar reactie
[quote:c4a905597c] Op 23-01-2002 13:40, schreef SeNTiNeL0: Het enige wat ik kan proberen is MS Office volledig verwijderen en dat zogenaamde Eraser2k gebruiken om de restanten keys te verwijderen zoals hier al eerder besproken is.. Alleen WAAR haal ik die en is het wel de juiste? Want Eraser2k is voor Windows 2000 (gezien de 2k)..? [/quote:c4a905597c] Eraser2k is niet voor Windows 2000, maar voor Office 2000. Volgens Microsoft werkt het niet voor Office XP. Een versie voor Office XP bestaat volgens mij (nog) niet...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...