Ga naar inhoud

Partities verwijderen


Aanbevolen berichten

hoe kan je die hd nu formatteren als je twee partities hebt waar je niet bij kunt ?? fdisk kan niets met die HD als het twee primaire partities zijn. wel programma's als PQ-magic. en ranisch partitonmanager. als deze HD nog wel start maar je weet geen inlog dan kun je altijd nog kijken of je met de optie "init=1" zonder ww ed. kan inloggen of je vraagd degene van wie je de HD gekregen hebt of hij/zij je het ww wil geven.
Link naar reactie
of leen/koop/download een moderne Linux-distributie. Ik gebruik sinds jaar en dag MANDRAKE voor het maken, vergroten/verkleinen en verwijderen van partities. De installatie CD brengt je tot het bewerken van de partitie(s). Na het wegschrijven van de nieuwe partitietabel de installatie beeindigen. Niks dure Partition Magic ed nodig. :P
Link naar reactie
[quote:427a2f3e2d="Nohan"]Kan ze niet verwijderen omdat eerst de ext. dos weg moet voordat ik bij de primaire kan. Volgens fdisk bevat de Ext. dos logische dosstations maar kan er geen weergeven als je die optie kiest.[/quote:427a2f3e2d] Bekend probleem. Nogmaals met (gratis) Mandrake gooi ik dit sort directories weg of voeg ik (voor FDISK) fat16 partities toe. FDISK ziet ze dan wel en ... kan ze dan wel weggooien. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...