Ga naar inhoud

INstalleeren zonder 3,5 disk?


Aanbevolen berichten

Linux 8 bestaat in wezen niet. Waarschijnlijk bedoel je Red hat 8?! Zij deze cd's niet bootible? Dan zul je waarschijnlijk alleen in het bios moeten aangeven dat je eerst van cd boot. Diskettes staan meestal als .img op de ftp site. Hangt er een beetje vanaf welke distributie je bedoeld. (Red Hat, suse, mandrake, slackware, caldera) Bart
Link naar reactie
Ja ik bedoelde Red Hat 8.0 Maar ik heb dus die 5 cd's gedownload en gebrand maar ik kan op die pc in de bios geen cdromdrive as bootdrive instellen want die moet ik altijd in de autoexec.bat zetten (of later dus in windows) zodat de pc hem ook ziet en 'begrijpt'. en op die Ftp server/site stond de readme.txt en daar ston ergens in, dat ik de 'booting-disk' in de floppy-drive moest doen, maar die heb ik dus niet. Download Site: [url]ftp://dl.xs4all.nl/pub/mirror/redhat/linux/8.0/en/iso/i386/[/url] als je nog andere linux en/of red hat download Site weet, is de link altijd welkom natuurlijk
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...