Ga naar inhoud

Partitie groote


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:f2a8f11a3a="wilgen"][quote:f2a8f11a3a="water"]Je swap-partitie is wel heel erg aan de ruime kant. Gezien de hoeveelheid ram is een swap van ca. 500 MB meer dan voldoende.[/quote:f2a8f11a3a] Ik dacht dat de swap-partitie twee maal zo groot als het intern geheugen zou moeten zijn, klopt dat dan niet.[/quote:f2a8f11a3a] Dat is idd de vuistregel, maar bij 512MB is dat niet meer nodig. 512MB is zelf al erg toereikend en een swap van 1024mb zou onzin zijn. Ik heb zelf ook 512mb en een swap van 512mb en game veel en het draait als een trein.
Link naar reactie
[quote:ab8d70f243="wilgen"] Ik dacht dat de swap-partitie twee maal zo groot als het intern geheugen zou moeten zijn, klopt dat dan niet.[/quote:ab8d70f243] Geldt alleen als je van plan bent al je ramgeheugen te gebruiken. Tegenwoordig is ram-geheugn zo goedkoop dat computers er meer dan genoeg van hebben voor het werk wat er mee gedaan wordt. Je kunt dus volstaan met een veel kleinere swap-partitie.. Max
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...