anoniem Geplaatst: 28 januari 2003 Delen Geplaatst: 28 januari 2003 Ik ben Debian 2.2 aan het installeren op de 486, tja het is de router dus kan niet vaak offline. Alles draait goed, maar wanneer de base*iets*.tgz binnenhaalt, stopt hij op eens met uitpakken van dit bestand. Op tty3 zie je netejes dat alles wordt uitgepakt. Maar op tty1 geeft hij weer dat de basis installatie mislukt is. HD 1,5 GB (1,4 GB voor Linux en 128 mb voor SWAP.) Geh = 8 MB. 486 DX2 (50 MHz) Ik wil graag wel Kernell 2.2 installeren in verband met MSN bestanden versturen. Dus de Slink versie van Debian is geen optie. Geheugen kopen is niet mogelijk, want het is een echte oude IBM (en dat merk je heel erg goed ! ) ;) Nur draait nu Freesco (Kernell 2.0) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2003 is het er nog een met 30 pins geheugen (setje van 4) ?? of wel al 72 pins (setje van 2) ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2003 Weet ik niet. Ik kan hem nu helaas niet openen, omdat hij nu draait. Ik heb de gegevens opgevraagd van mijn andere huisgenoot, van wie de pc is. Hij zei; dat hij geen geheugen kon krijgen voor deze type IBM. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2003 Ik heb voor ?12,50 een pentium 75 met 32 MB ram gevonden. We hebben eerst de netwerk kaarten overgeheveld en toen Freesco weer laten draaien vanaf floppie. Morgen vroeg is iedereen weg, dan ga ik even Debian installeren. Als het misgaat hebben we Freesco nog steeds op floppy staan. Komt allemaal wel goed. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2003 [quote:8ce75c71d1]Ik wil graag wel Kernell 2.2 installeren in verband met MSN bestanden versturen. Dus de Slink versie van Debian is geen optie. [/quote:8ce75c71d1] http://linux-igd.sourceforge.net/index.php Met deze software kun je ook woody of slink gebruiken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen