Ga naar inhoud

[ KDE ] Steeds terugkerende venster


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Even enkele vraagjes: [b:21cd48a28a] VRAAG 1 [/b:21cd48a28a] Ik draai RedHat 8 met GNome 2 en KDE 3. Persoonlijk vind ik KDE wel iets mooier en ook uitgereider. Maar als ik nu KDE start, start ie ook automatisch OpenOffice. Dat komt omdat hij de 'sessie' herstelt van de vorige keer. Dat is nou net probleem, ik werk vaak met veel programma's verspreid over enkele bureaubladen en als ik dan uitlog vergeet ik er wel eens eentje te sluiten. Elke keer als ik KDE start worden die dus weer allemaal herstelt. Ik wil gewoon met KDE starten en verder GEEN programma's gestart hebben. Ik heb bij het uitlogvenstertje de knop 'sessie herstellen bij volgende login' reeds uitgevinkt, maar toch blijft bijvoorbeeld OpenOffice terugkomen. [b:21cd48a28a] VRAAG 2 [/b:21cd48a28a] Op mijn server die ik volgende week ga inrichten, wil ik blanco starten. Dus geen X. Pas als ik dan 'startx kde' typ mag die starten. Hoe kan ik dat instellen en kan dat ook al tijdens de setup? Ik gebruik RH8 Alvast bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...