Ga naar inhoud

telefoon-internetters: Flow Control en Line Termination


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een Conexant Softmodem, en heb daarvoor de nieuwste Conexant Linmodem drivers geinstalleerd. Mijn type staat vermeld op de website als type dat zou moeten werken. Ik kan ook gewoon inbellen. Als ik in een browser echter een URL of IP-adres intyp werkt het niet. De 'details' van kppp geven aan dat er wel degelijk data wordt verzonden en ontvangen. Nou las ik in een readme-bestandje dat het wel eens aan de instellingen van [b:434a800692]FLOW CONTROL[/b:434a800692] en [b:434a800692]LINE TERMINATION[/b:434a800692] kan liggen. Het zou namelijk geen [i:434a800692]hard break signals[/i:434a800692] ofzo aankunnen. Wat hebben jullie bij deze 2 ingesteld?
Link naar reactie
In kppp kun je de flow control (vloedcontrole/flow-controle) en lijn termination (regeleinde) gewoon instellen. De kopinfo van kppp kan je helpen bij het instellen van de juiste waarden. Verder is het een kwestie van uitproberen. Wat je ook kunt proberen is de verbindingssnelheid tussen je pc en modem te verlagen, ook dat kun je in kppp regelen. Max
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...