Ga naar inhoud

SquirrelMail error: Maildir


Aanbevolen berichten

[quote:8e3915ea4c="MVE"]Probeer anders een je huidige IMAP server weg te pleuren en er een andere voor in de plaats te zetten. Gewoon ff Inetd om switchen. :) Je IMAP klopt iig niet..daar ligt het probleem..ik vermoed dat je Cyrus IMAP hebt..doe eens een telnet "server-ip" 143 => wat is daarvan de output? M.[/quote:8e3915ea4c] De output is: Unknown host ? Maar dat heb ik ook bij 21/80 etc... Het zou mischien kunnen dat de Bastille firewall de boosdoener is? Alle poorten die ik niet gebruikt staan op stealth, en de ping staat ook uit. Herbert
Link naar reactie
Geef eens antwoorden op de vragen..dan komen we steeds een stukje verder. Heb je al die BAstille uit gezet? Heb je de map data gechmod? Heb je conf.pl goed geconfigged? Heb je een map via IMAP gedelete? Heb je al een andere IMAPd geprobeerd? Heb je de juiste IMAPD opgegeven in de config? Als je dit allemaal hebt getest dan weet ik het ook niet zo snel..maar als ik Googles erbij neem dan zie ik voornamelijk die melding bij bijv. een Cyrus IMAP Daemon..daarom mijn vraag: heb je de Cyrus Imap daemon? Kan je telnetten naar de IMAP server? (lokaal op de server=> telnet 127.0.0.1 143) Zo nee..dan is dat je probleem! En draait je IMAPD niet/wel en houdt misschien die firewall hem tegen of draait je inetd.conf niet helemaal lekker. M.
Link naar reactie
[quote:8d4695823e="MVE"]Geef eens antwoorden op de vragen..dan komen we steeds een stukje verder. Heb je al die BAstille uit gezet? Heb je de map data gechmod? Heb je conf.pl goed geconfigged? map via IMAP gedeHeb je een lete? Heb je al een andere IMAPd geprobeerd? Heb je de juiste IMAPD opgegeven in de config? Als je dit allemaal hebt getest dan weet ik het ook niet zo snel..maar als ik Googles erbij neem dan zie ik voornamelijk die melding bij bijv. een Cyrus IMAP Daemon..daarom mijn vraag: heb je de Cyrus Imap daemon? Kan je telnetten naar de IMAP server? (lokaal op de server=> telnet 127.0.0.1 143) Zo nee..dan is dat je probleem! En draait je IMAPD niet/wel en houdt misschien die firewall hem tegen of draait je inetd.conf niet helemaal lekker. M.[/quote:8d4695823e] 1: Bastille is uitgezet, probleem niet verholpen 2: De map data staat op 777 3: conf.pl heb ik gebruikt en alles ingestelt. 4: De IMAP server draaid, de poort staat open (ook getest bij diverse port scanners online) 5: De daemon is: courier-imap Heb je hier iets aan? Herbert
Link naar reactie
  • 7 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...