Ga naar inhoud

Help, bluescreen!


Aanbevolen berichten

nadat ik adobe reader probeerde te updaten, start mijn pc niet meer normaal op. eerst een bluescreen, vervolgens kan ik in veilige modus opstarten. Adobe reader deintstalleren lukt niet. Foutmelding: Probleemhandtekening: Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3 Landinstelling-id: 1043 Aanvullende informatie over dit probleem: BCCode: f4 BCP1: 00000003 BCP2: 87C44020 BCP3: 87C4416C BCP4: 8224D400 OS Version: 6_0_6001 Service Pack: 1_0 Product: 768_1 Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem: C:\Windows\Minidump\Mini070809-07.dmp C:\Users\Florian\AppData\Local\Temp\WER-53711-0.sysdata.xml C:\Users\Florian\AppData\Local\Temp\WER204C.tmp.version.txt Help, ik weet echt niet wat ik moet doen.. Florian
Link naar reactie
Sorry, het was gister erg laat dus ik had niet veel tijd het probleem te beschrijven. Als ik adobe reader probeer te verwijderen geeft mijn computer aan dat hij geen toegang kan krijgen tot de windows installer0service omdat deze mogelijk onjuist geïnstallerd is. Öok weet ik nog dat toen ik adobe reader probeerde te updaten naar versie 9.1, mijn computer aangaf dat dat niet lukte omdat windows verkenner nog geopend was, die ik volgens mij toch echt al had gesloten, toen kwam het bluescreen opeens. Kan het zijn dat adobe reader maar half geupdate is en dat door de bluescreen mijn computer de onvolledig geupdate bestanden niet heeft hersteld naar de oude versie? Zu het misschien nog helpen om de bestandsmap bij program files 'adobe reader' in zijn geheel te verwijderen? Bedankt voor de reacties en alvast bedankt voor mogelijke oplossingen ;) Groet, Florian (Ik heb overigens geen windows herstelpunt, wel twee dvd'tjes met een backup van de fabrieksinstellingen)
Link naar reactie
Hey! Ik heb nog even wat onderzoek gedaan, en als de fout inderdaad in adobe reader ligt heb ik misschien een oplossing. Adobe reader staan namelijk bij msconfig bij het tabje 'opstarten,' maar in safe mode wordt adobe reader niet opgestart. Zou daar misschien de fout liggen, dat als ik adobe reader uncheck mijn computer misschien weer opstart? Ik durf het nog niet uit te proberen omdat ik bang ben alles nog erger te make, dus zou iemand mij misschien kunnen vertellen of dit zou kunnen lukken en niet schadelijk is? (sorry voor de vele posts maar ik ben erg gefrustreerd, aangezien mijn laptop vrij nieuw is) alvast bedankt, Florian
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...