Ga naar inhoud

start niet meer op


anoniem

Aanbevolen berichten

jaspie, met zo weinig gegevens raken we er niet. Vertel wat meer: krijg je het biosscherm nog te zien? Het opstartscherm van windows? (met dat lopende balkje),... M.a.w. hoe ver raakt je systeem, krijg je misschien foutmeldingen en zo ja: welke? Aan je adaptor zal het wel niet liggen, anders deed ie helemaal niets meer.
Link naar reactie
Mijn laptop gaat dus aan, maar hij bereikt nooit het bureaublad. Je ziet wel dat windows gaat laden en de naam van het merk Fijutsi Siemens verschijnt ook. Ik kan ook via F2 in Bios komen. Ik weet niet wat er bij alle functies die daar staan hoort te staan. Vaak kan ik kiezen uit disabled en enabled. De problemen zijn begonnen door updates. Ik wilde mijn laptop afsluiten en toen kreeg ik een melding dat er twee updates waren die geïnstalleerd konden worden. Ik liet dat toe. Toen ik een paar uur later weer achter mijn laptop wilde waren de updates nog niet klaar. Toen deed ik mijn laptop uit via de aan/uit-knop en toen ik hem weer aandeed begon de ellende zoals beschreven in de 1e alinea. Hopelijk kunnen jullie mijn verder helpen. Alvast bedankt. Jasper
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...