Ga naar inhoud

Updates en taal


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb op mijn laptop Vista geinstalleerd. Op mijn desktop zit XP. Om de XP-computer in het netwerkcentrum in Vista zichtbaar te maken moet ik een of andere update downloaden. Als ik dat doe krijg ik de melding dat ik de update niet kan installeren ondat de taal hiervan anders is dan mijn Nederlandstalige XP. Is dit probleem op te lossen?
Link naar reactie
Het betreft de volgende update: Link Layer Topology Discovery (LLTD) Responder (KB922120) Deze zou ik dus op mijn desktop moeten installeren (XP home) om deze vervolgens zichtbaar te maken in het netwerk overzicht op mijn laptop welke draait op Vista. Maar aangezien deze update Engels is en XP op de desktop Nederlands, lukt dit niet.
Link naar reactie
Nou, ik heb bij M$ toch wel een NL-versie gevonden hoor, staat [url=http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=4F01A31D-EE46-481E-BA11-37F485FA34EA&displaylang=nl&Hash=LTiqyMh82oqh3vhABl0tO1jZ9DA60onfaOkMAos1pmgbBZFpLV02%2b9Ov25vYyJ8sCyNPYJzolIsgTZVuSdzUGg%3d%3d]HIER[/url] en er staat ook nadrukkelijk "NLD" in de bestandsnaam. Dus..... :o Ik ben benieuwd. Gr, Jim
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...