Ga naar inhoud

Hoe oud is mijn Miele wasmachine


Ga naar oplossing Opgelost door Alex,

Aanbevolen berichten

Dank u wel voor uw antwoord. Dus 23 jaar oud. Hebben er net nieuwe schokdempers ingezet. Deze waren echt helemaal kapot. Deed het een paar keer weer prima. Helaas trilt nu weer sterk en heeft bijgeluiden met centrifugeren. Ben bang dat ik dat ik nu van het ene probleem in het andere val. Zal ik na 23 jaar toch afscheid moeten nemen. ?

Link naar reactie

Miele wasmachines gaan over het algemeen wel lang mee. Maar 1998 is alweer een tijd terug. In dat jaar won Raymond van Barneveld zijn eerste grote darttoernooi en werd darten pas echt populair ?

Ik zag dat je ook een vraag over het trillen van diezelfde wasmachine had gesteld. Misschien dat de tips van Harry0 nog kunnen helpen. Maar soms moet je je inderdaad afvragen of het niet verstandiger is om een nieuwe aan te schaffen.

Mocht je overwegen een nieuwe aan te schaffen, kun je altijd even oriënteren op onze wasmachine productpagina. Je kunt je anders ook inschrijven voor het testen van een wasmachine via Review.nl. Toevallig zijn er nu 3 testen beschikbaar. Dan kun je een wasmachine eerst een paar weken testen zonder dat je verplicht bent deze aan te schaffen.

Succes!

Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...